استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای دخترانه در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین سبک‌های لباس پوشیدن در سراسر جهان تبدیل شده است. این سبک از ترکیب عناصر سنتی و مدرن کره‌ای شکل گرفته است و به دلیل سادگی، ظرافت و زیبایی‌شناسی خاص خود، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. با ما همراه باشید در مدانا پلاس

ویژگی‌های استایل کره ای

دختران و پسران کره ای، عموما بسیار لاغر اندام و ظریف هستند. علاوه بر ژنتیک و نوع تغذیه، رژیم‌های سخت نیز تاثیر زیادی در این موضوع دارند. لاغری و حفظ سایز بخش‌هایی از بدن مانند کمر و ران پا، جزوی از معیارهای زیبایی در کره جنوبی محسوب می‌شود. البته در چند سال اخیر، با تابوشکنی‌های زیادی روبرو شده‌اند، اما هنوز هم سختگیری‌هایی در این مورد وجود دارد.

در مورد استایل به سبک کره ای نکته‌ای وجود دارد که ممکن است برای شما هم جالب باشد. دختران کره‌ای، معمولا دامن‌ها و شلوارهای کوتاهی می‌پوشند و در عوض، همیشه سعی می‌کنند شانه و سینه‌های خود را بپوشانند. پسران کره ای هم در بیش‌تر مواقع شلوار می‌پوشند؛ به جز موقعیت‌های غیر رسمی که به سراغ شلوارک می‌روند.

استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای دخترانه

 

استایل به سبک کره ای را می‌توان با ویژگی‌های زیر تعریف کرد:

سادگی و ظرافت: لباس‌های سبک کره ای معمولا ساده و ظریف هستند و از طرح‌ها و الگوهای شلوغ استفاده نمی‌شود.
ترکیب رنگ‌های خنثی و پاستلی: رنگ‌های خنثی و پاستلی از جمله رنگ‌های محبوب در استایل به سبک کره ای هستند.
استفاده از لباس‌های اورسایز: لباس‌های اورسایز یکی از عناصر اصلی استایل به سبک کره ای هستند. استایل با شومیز اورسایز زنانه را مشاهده کنید.

استفاده از اکسسوری‌های ساده: اکسسوری‌های ساده و ظریف از جمله اکسسوری‌های محبوب در استایل به سبک کره ای هستند.

انواع استایل به سبک کره ای

استایل به سبک کره ای را می‌توان به انواع مختلفی تقسیم کرد. برخی از محبوب‌ترین انواع استایل به سبک کره ای عبارتند از:

استایل کژوال کره ای دخترانه

استایل کژوال کره ای یکی از محبوب‌ترین انواع این سبک است. این استایل بر سادگی و راحتی تاکید دارد و از لباس‌های ساده و راحت مانند تی‌شرت، شلوار جین، دامن، هودی و کتانی استفاده می‌شود.

استایل کره ای دخترانه

نکات مهم در استایل کژوال کره ای

  • انتخاب لباس‌های خوش‌دوخت و با کیفیت
  • داشتن آیتم‌های پایه‌ای که تاریخ انقضا ندارند
  • استفاده از پالت رنگی‌ای که با بیش‌تر آیتم‌های کمدتان ست می‌شوند

استایل گرانج کره ای دخترانه

استایل گرانج کره ای در چند سال اخیر به یکی از محبوب‌ترین انواع این سبک تبدیل شده است. این استایل بر خلاقیت و جسارت تاکید دارد و از ترکیب عناصر مختلف مانند لباس‌های اورسایز، شلوار جین پاره، تی‌شرت‌های طرح‌دار و اکسسوری‌های خاص استفاده می‌شود.

گرانج یکی از سبک‌های موسیقی زیرمجموعه راک است که در دهه‌های 80 میلادی در آمریکا پدید آمد و با استقبال زیادی از سوی جوانان روبرو شد. این سبک موسیقی به دلیل صدای خشن و اعتراض‌آمیزش شناخته می‌شود و در پوشش نیز به همین شکل ظاهر می‌شود.

در چند سال اخیر، استایل گرانج کره ای نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. این استایل با استایل گرانج اصلی تفاوت‌هایی دارد که آن را تبدیل به مدی همه پسندتر کرده است.

استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای دخترانه

 

ویژگی‌های استایل گرانج کره ای

پالت رنگی تیره: اوت‌فیت‌های مونوکروم مشکی یکی از پایه‌های ثابت در استایل گرانج کره ای هستند.

آیتم‌های کلیدی: شلوار جین زاپ‌دار و پاره، شلوارهای دمپا گت‌دار، شلوارهای گشاد، شلوار کارگو، دامن‌های کوتاه چهارخانه، کت‌های چرم مشکی، سویشرت‌های بیسبالی، کراپ تاپ، کت‌های اورسایز کوتاه، بادی‌، تی‌شرت‌های اورسایز، هودی و دورس اورسایز، پیراهن‌های چهارخانه، کفش‌هایی مثل آل استار، جردن، بوت دکتر مارتین و کفش‌هایی با قالب و لژ‌های بزرگ، اکسسوری‌هایی مثل کمربند، زنجیر، پرسینگ، انگشتر، گردنبندهای چند لایه، کلاه، ماسک مشکی، ساق دست

تفاوت استایل گرانج کره ای با استایل گرانج اصلی

در استایل گرانج کره ای، شما می‌توانید در مینیمال‌ترین حالت ممکن، استایلی گرانج داشته باشید و نیازی به استفاده از اکسسوری ندارید. لزومی ندارد تمام آیتم‌های اوت‌فیت به رنگ مشکی انتخاب شوند. می‌توانید شلوار جین آبی بپوشید یا از پیراهن سفید و بلوزهای بافت رنگی در استایل‌تان استفاده کنید. بسیاری از آیتم‌های استایل گرانج کره‌ای یونیسکس و مشترک هستند.

استایل کره ای دخترانه دارک

استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای دخترانه

 

استایل کلاسیک کره ای دخترانه

استایل کلاسیک کره ای بر ظرافت و زیبایی‌شناسی تاکید دارد و از لباس‌های کلاسیک مانند کت و شلوار، دامن و پیراهن استفاده می‌شود.

استایل کره ای دخترانه

چطور استایل کره ای داشته باشیم

برای داشتن استایل کره ای، نیازی نیست که حتما از برندهای کره‌ای استفاده کنید. با کمی خلاقیت و جسارت می‌توانید استایل کره ای را با لباس‌های موجود در کمد خود ایجاد کنید. در ادامه چند نکته برای داشتن استایل کره ای را بیان می‌کنیم:

  • از لباس‌های ساده و ظریف استفاده کنید.
  • از ترکیب رنگ‌های خنثی و پاستلی استفاده کنید.
  • از لباس‌های اورسایز استفاده کنید.
  • از اکسسوری‌های ساده استفاده کنید.

البته فراموش نکنید که مهم‌ترین نکته در داشتن استایل کره ای، اعتماد به نفس است. اگر به استایل خود اعتماد داشته باشید، مطمئنا زیبا و جذاب به نظر خواهید رسید.

برای داشتن استایل به سبک کره ای، کافی است با سبک پوشش و آیتم‌های مورد استفاده‌ی آن‌ها بیش‌تر آشنا شوید. برای داشتن یک استایل دخترانه شیک کره ای، باید به نکات زیر توجه کنید:

استفاده از رنگ‌های خنثی و نود: اورکت، ترنچ کت و بلیزر، از آیتم‌های ضروری در استایل دخترانه کره ای هستند. برای انتخاب این آیتم‌ها، به سراغ رنگ‌های خنثی و نود بروید. ترجیحا پارچه‌های ساده را انتخاب کنید تا به راحتی با آیتم‌های دیگر ست شود. اگر اندام ظریف و قد متوسطی دارید، کت‌های کوتاه‌تر اما اگر قد بلند و اندام درشت‌تری دارید، کت‌های بلند برای شما مناسب هستند.

شومیز ساده

شومیز ساده، یک آیتم کاربردی و ضروری برای داشتن استایل کره‌ای است. این لباس را می‌توان در چهار فصل و با آیتم‌های مختلف مثل شلوار و دامن ست کرد. در انتخاب رنگ شومیز، محدودیتی ندارید، اما رنگ‌های پاستلی و بیسیک، راحت‌تر استایل می‌شوند.

استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای دخترانه

 

کراپ‌تاپ، تی‌شرت و بلوزهای آستین پفی

کراپ‌تاپ، تی‌شرت و بلوزهای آستین پفی با پترن‌هایی مثل گل‌های ظریف و چهارخانه، یکی دیگر از آیتم‌های محبوب برای داشتن استایل کژوال کره‌ای هستند. این لباس‌ها را می‌توانید با شلوار جین، دامن کوتاه یا بلند ست کنید.

دامن کره ای

دامن کره ای، یکی دیگر از آیتم‌های ضروری برای داشتن استایل کره‌ای است. این دامن‌ها را می‌توان در مدل‌ها و طرح‌های مختلف پیدا کرد. دامن‌های کوتاه و بلند ساده و طرح‌دار (ترجیحا چهارخانه یا گل‌های ظریف) را می‌توانید با بلوزهای بافت، تیشرت، کراپ تاپ و پیراهن‌های چهارخانه ست کنید.

استایل کره ای دخترانه

پیراهن شیک و کلاسیک

چند پیراهن شیک و کلاسیک که متناسب با فرم اندامی شماست، در کمدتان داشته باشید. پارچه‌هایی مانند مخمل، کرپ و حریر انتخاب خوبی هستند. پیراهن با قد میدی (Midi) برای موقعیت‌های رسمی و پیراهن‌های مینی (Mini) برای موقعیت‌های غیر رسمی پیشنهاد می‌شود.

کت و دامن یا کت و شلوارک

کت و دامن‌های کوتاه و یا کت و شلوارک هم یکی از ست‌های محبوب و کاربردی در بین دختران کره‌ای است.

استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای دخترانه

 

با داشتن این ۷ آیتم ضروری، می‌توانید استایل دخترانه شیک و جذابی داشته باشید. البته، فراموش نکنید که استایل کره‌ای، یک سبک کاملاً انعطاف‌پذیر است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و فرم بدن خود، استایل شخصی خود را ایجاد کنید.

چند استایل دخترانه شیک کره ای

استایل دخترانه کره ای اسپرت

استایل دخترانه اسپرت کره ای، مناسب برای استفاده در موقعیت‌های ورزشی یا فعالیت‌های روزمره است.

برای داشتن یک استایل اسپرت کره ای، می‌توانید از ترکیبی از لباس‌های زیر استفاده کنید:

شلوار ورزشی
تی شرت
هودی
کت جین
اسنیکرز

استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای کیوت دخترانه

استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای در ایران

استایل کره ای دخترانه

استایل کره ای دخترانه

 

لباس مجلسی دخترانه کره ای

استایل کره ای دخترانه

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *