استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد ،اگر شما هم مثل من جز افراد سرمایی به حساب می آیید احتمالا تجربه پوشیدن لباس های زیاد و روی هم در زمستان را داشته اید تا از سرما محفوظ بمانید.با مُدانا پلاس همراه باشید.

هنگامی که هوا رو به سردی می رود و درجه حرارت به حداقل خود می رسد، شیک بودن و در عین حال گرم بودن لباس کار را سخت میکند. یعنی اینکه چگونه لباس بپوشیم که با وجود لایه های مختلف شبیه یک آدم برفی چاقالو به نظر نرسیم!
این دقیقاً مأموریت یک استایلیست یا حتی یک فروشنده کار بلد فروشگاه لباس یا مزون می باشد. اما متاسفانه در ایران این افراد کمتر دیده می شوند یا تخصص کافی برای راهنمایی وجود ندارد. در نتیجه ما از توضیحات چند متخصص خارجی استفاده کردیم که توضیحات و راهنمایی هایی در مورد چند استایل زمستانی شیک داده اند و امیدواریم که به شما برای الهام بخشیدن به سبک و ایده های زیبا کمک کند.
ما در این مطلب سعی کردیم که از آیتم هایی استفاده کنیم که اکثرا در کمدهای شما موجود هست و فقط طریقه صحیح انتخاب لباس ها کنار همدیگر را برایتان بیاوریم.

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد

بیشتر بخوانید : 10 نکته نحوه لباس پوشیدن در فصل پاییز

پنج مورد اصلی برای که برای یک استایل زمستانی شیک کار شما را آسان می کند!
در مبحث استایل یک موضوع جالب و کاربردی داریم و آن هم استفاده از یک سری لباس مناسب با تیپ های متفاوت می باشد. به عنوان نمونه همه خانم ها یک مانتو مشکی در کمدشان دارند که با لباس ها و تیپ های مختلفی خوب و مناسب می شود. ما در این قسمت و در راستای تحقیق و مطالعات خود تعدادی از لباس های زمستانی که این قابلیت را دارند به شما پیشنهاد میکنیم تا با کمک آنها بتوانید به راحتی چندین یک استایل زمستانی شیک را داشته باشید. حالا من اینجا هدفم پیشنهاد استایل شیک زمستانی با این جور آیتمهای موجود است.

یک بلوز یا پلیور گرم با رنگ خنثی شما را نجات خواهد داد.

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد
استایل زمستانی شیک با یک پلیور رنگ خنثی کار نسبتا آسانی هست. اگر شما همچین پلیوریا بلوز زمستانی دارید می توانید آنرا با لباس های زیادی ست کنید، از جمله پالتوها بارانی ها و رویی های خنثی و حتی متضاد.

این لباس شما در روزهای سرد خواهد بود. رنگ خنثی آن ، به شما امکان می دهد تا آیتم های انتخابی زیادی برای مکمل شدن با آن داشته باشید.
انواع شلوارهای جین و حتی کلاسیک تر را هم به راحتی می توانید در کنار پلیور خنثی و ساده خود داشته باشید.

شلوار پارچه ای طرح دار که استایل زمستانی شیک و خاص به شما می بخشد.

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد

یکی از آیتم های اصلی استایل های زمستانی مخصوصا برای محیط های کاری شلوار های پارچه ای ضخیم تر با پترن های طرح دار می باشد. که معمولا با پیراهن سفید یا پلیور رنگ تیره جز استایل های زمستانی شیک به حساب خواهند آمد. حالا اینکه من این شلوارها را جز موارد اصلی حساب کردم، علت چیست؟

بیشتر بخوانید : 10 نکته نحوه لباس پوشیدن در فصل پاییز

من همیشه به خودم می گویم خسته کننده نباش دختر!
راستش را بخواهید من معتقدم شما باید به دنبال چیزی غیر از شلوار مشکی معمولی یا شلوار جین خود باشید. این شلوارهای طرح دار مخصوصا با طرح های چهارخونه نه تنها خاص و منحصر به فردتان می کند بلکه برای یک روز در دفتر کار رسمی وعالی به نظر خواهید رسید.

اگر بخواهم یک استایل خاص و شیک با شلوار طرح دار برایتان مثال بزنم که کارتان راحت تر شود!
آن را با یک بلوز یقه اسکی تیره، کفش چرمی مشکی کاملا کلاسیک، مثلا طرح آکسفورد و یک کت پارچه بلند یا پالتوی تا روی زانو بپوشید. شما با این تیپ یک خانم رییس باابهت و حرفه ای به نظر خواهید آمد!

کت پارچه ای ساده و بلند، یک زیبای همیشگی

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد

در واقع این کت ساده و بلند یک یار زیبا، همیشگی و همه کاره برای یک استایل زمستانی گرم است. این لباس بیرونی بهترین موردی می باشد که شما به آن نیاز دارید. چه چیز دیگری غیر از آن می توانید بخواهید؟!
آن را برای محیط کار، مهمانی دوستانه، گردش آخر هفته، پیاده روی و استایل راحت و… هرآنچه که فکرش را کنید می توانید استفاده کنید. مطمئن باشید که اگر این آیتم را در کمدتان موجود کنید به زودی عاشقش می شوید و خانه را بدون آن ترک نخواهید کرد!

نقطه قوت این آیتم هماهنگی آن با اکثر مکان ها و قابلیت استفاده آن در همه جا می باشد.

یک روسری یا شال چهارخانه به رنگ شاد و روشن برای کمک به استایل زمستانی شیک

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد

 

قدرت اکسسوری و جزییات مثل زیورآلات، رسری و شال، دستکش و… را در استایل های زمستانی دست کم نگیرید. این جزییات هستند که تمایز را درشما ایجاد می کنند. در اینجا پیشنهاد من یک شال زمستانی نسبتا پشمی و ضخیم می باشد، که رنگ شاد و روشنی هم دارد.

در طول زمستان ما باید از رنگ های هوشیار و شارپ استفاده کنیم، اما در لباس های اصلی معمولا رنگ های خنثی تر و همگانی تر پیشنعاد می شوند که بتوانیم با آیتم های بیشتری هماهنگ شویم.
بنابراین لوازم جانبی مانند شال می تواند این سختی را جبران کند و لباس های اصلی خنثی شما را واقعا زنده کند.

به همین راحتی یک شال شاد می تواند یک استایل زمستانی شیک به شما هدیه دهد.

بیشتر بخوانید : 10 نکته نحوه لباس پوشیدن در فصل پاییز

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد

نظر چند استایلیست یا فروشنده حرفه ای در برندها برای استایل زمستانی شیک

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد
در راستای اینکه چگونه با استایل های زمستانی برازنده به نظر برسیم و هم اینکه بهترین انتخاب های برای ما چه آیتم هایی می باشند ما برای شما صحبت های چندین متخصص در این حوزه را در ادامه آورده ام که استایل زمستانی شیک از نظرشان چه ویژگی های باید داشته باشد.
همه این افراد معتقد بودنند که در زمستان شما به راحتی می توانید عالی و شیک به نظر برسید. از اکسسوری های چرمی گرفته تا پالتوهای براق و روسری های بزرگ و پشمی ، این ظاهرها نه تنها شما را فوق العاده گرم نگه می دارد بلکه شما را به یکی از خوش پوش افراد حاضر تبدیل می کند. در اینجا ایده های لباس های زمستانی شگفت انگیز برای ضرب و شتم هوای سرد در حالی که شیک و عالی هستند را برایتان جمع بندی کرده ایم.

از زبا ن خانم کرولاین استایلیست : عاشق شال های ضخیم و پشمی ام
چگونه آن را بپوشیم؟

-استایل زمستانی شیک
-پیشنهاد استایل زمستانی شیک
-دور گردن بپیچید
-با کت ها یا رویی ها سبک پنبه ای یا بافت های سبک
-با شلوارهای جذب و زمستان
-با پلیورهای بلند و بزرگ

 

از زبان خانم کارول فروشنده باتجربه در مزون : یک کت تیره رنگ انتخاب کنید.

یک کت تیره در واقع یک پوشاک همه کاره محسوب می شود که به ما امکان می دهد با لباس ای متفاوت زیبا و برازنده به نظر برسیم. در یک استایل شیک زمستانی می توانید کت تیره را هم با شلوار تیره مطابقت دهید ،وهم آن را با یک شلوا روشن کنید و یک بافتنی از همان رنگ را ست کنید. تک رنگ یک راه عالی برای شیک به نظر آمدن است!

از زبان خانم سوفیا استایلیست : کاپشن گرم و پشمی بهترین انتخاب

کاپشن های تو کرکی یا پشمی آنقدر متنوع است که به طور مداوم در حال بروز شدن مدل های جدید هستند. من عاشق آنها هستم چون هم گرم هستند و هم استایل زمستانی شیک به من میدهند. علاوه بر این ، ضد آب است ، و هیچ پوششی بهترن برای روزهای بارانی وجود ندارد.

از زبان آقای جوزف طراح لباس : دامن بلند مخصوص ظرافت بیشتر

اگر می خواهید ظرافت و عاشقانه به لباس خود بیافزایید این آیتم را از دست ندهید. و برای اینکه بیشتر خودش را نشان دهد و جلوه کند ، آن را با یک جفت چکمه سیاه چرمی دکتر مارتنز ست کنید.

پیشنهاد ۵ کت برای یک استایل زمستانی شیک

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد
پالتوها در این فصل نقش بسیار پررنگی را برای استایل زمستانی شیک برایتان ایفا می کنند. جای تعجب نیست آنها می توانند بسیار زیبا ، براق ، گرم و فوق العاده شیک باشند و با آنها عالی به نظر برسید.

در حالی که اغلب پالتوهای زمستانی سبک نیستند، زیرا آنها تمایل به حجیم بودن دارند و معمولاً مرکز توجه در استایل شما هستند. اما اینها همه عناصری هستند که در یک استایل به نفع شما خواهند بود.
در مورد پالتوهای زمستانی باید به شما بگوییم که سبک های زیادی وجود دارد و مطمئن باشید که از بین آنها تعدادی با سبک و سلیقه شما مطابقت خواهد داشت.

در صورت شک و تردید ، ما چهار روش عالی برای پوشیدن انواع مختلف کتهای و پالتوهای زمستانی برای شما آورده ایم که به انتخاب شما کمک کند.

-استایل زمستانی شیک برای یک خانم دوست داشتنی
-کت سفید عروسکی
-یک کت سفید عروسکی برای یک استایل زمستانی

من در اینجا میخواهم یک استایل شیک و در عین حال عروسکی به شما معرفی کنم. پیشنهاد یک پالتوی سفید خیلی ملو که شمارا تبدیل به یک بانوی دوست داشتنی با یک استایل زمستانی شیک میکند،
به عنوان مثال این مدل پالتو یا کت را با رنگ سفید و بدون مارک یا هر طرح بزرگ ببینید. رنگ روشن آن ضمن تقویت زنانگی و ملایمت و لطافت توجه ها را به خود جلب خواهد کرد.

حالا فکر میکنید برای یک پالتوی روشن به پیشنهاد بیشتری نیاز دارید؟
آن را با شلوار جین کمرنگ امتحان کنید و در همینطور یک بلوز شتری که این ترکیب در کنار پالتوی سفید به شما یک ظاهر زیبا و یک استایل زمستانی شیک عرضه می کند.

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد

یک کت ساده برای یک استایل زمستانی

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد
ساده بودن به معنای کمتر شیک بودن نیست. پالتو ساده و همیشگی که اکثرا داریم را از دست ندهید!
ممکن است یک پالتوی ساده مد روز و فشن نباشد اما من فکر می کنم که به اندازه کافی همه کار باشد تا بتواند یک استایل شیک و همیشگی و زیبا را به شما هدیه کند. از طرفی انتخاب رنگ قهوه ای (همانطور که در اینجا انجام دادیم) برای ست کردن و حال و هوای پاییز و زمستان و هارمونی در رنگ ها فوق العاده است. و در نهایت ، برای تکمیل جذابیت این

استایل ، یک شال گردن به رنگ خاکی همراه با دامن یا جین ساده دلپذیر را اضافه کرده ایم.
حالا فکر میکنید برای این استایل چه پیشنهادات بیشتری وجود دارد؟
شما در کنار این پالتو به یک شلوار جین جذب با رنگ روشن همینطور همراه با یک بلوز یقه اسکی و بوت کوتاه قهوه ای فکر کنید. مطمئن باشید که سرها به سمت شما خواهند چرخید!

 

یک کت کلاسیک برای یک استایل زمستانی شیک

استایل زمستانی شیک برای روزهای سرد
اگر شما طرفدار استایل های کلاسیک و شیک هستید ، پیشنهاد میکنم به این قسمت دقت و توجه کنید. یک پالتوی کوتاه عروسکی به رنگ خاکستری کاملا ساده! این پالتو برای شما کاملاً کاربردی خواهد بودو با کلیه مجامع اداری و روزانه شما همخوانی خواهد داشت و درعین حال زیبایی و شیک بودن شما را در همه زمان ها حفظ می کند.
از نظر انتخاب رنگ برای پالتو یا کت شما می توانید انتخاب های متفاوتی داشته باشید مثلا رنگ های شادرنگ های پرجنب و جوش ، تند و تیز ، پاستلی یا خنثی ،اما فراموش نکنید که یک کت خاکستری به تنهایی کار تمام این آیتم ها را برایتان انجام می دهد!

هوای سرد می تواند شرایط را در انتخاب استایل مناسب و شیک برایمان سخت کند اما با این مطلب ما سعی کردیم به شما کمک کنیم تا اینکار برایتان آسان تر شود اینکه چگونه می توانیم یک استایل زمستانی شیک و در عین حال گرم داشته باشیم ممکن است برای برخی مشکل باشد و شما را به حالت حالا چی بپوشم گرفتار کند!!
مخصوصا اگر این انتخاب مربوط به صبح باشد، در نتیجه به طور کلی در این مطلب چند آیتم پیشنهادی که اکثر خانم ها دارند و طریقه استایل کردن و ست کردن با آنها را برایتان آوردیم

ما در اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم که چگونه می توانید لباس شیک و مناسب بپوشید ، حتی اگر هوای خیلی سرد پیش رو داشته باشیم در اینجا لباس های زمستانی وجود دارد که دقیقاً به شما نشان می دهد که در یک روز سرد در زمستان چه چیزی را بپوشید …
انواع پالتوها، شال های پشمی، بوت ها و پلیورها اینجا هستند که به شما کمک کنند تا استایل زمستانی شیک ساده با کمترین سختی داشته باشید

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *