رنگ سال 2021 مُدانا پلاس

 

رنگ سال 2021 و 1400 چه رنگی است؟ موسسه پنتون امثال سال های گذشته رنگ سال جدید را اعلام کرد با ما باشید در مُدانا پلاس

رنگ سنه 2021 به انتخاب پنتون از دو رنگ مستقل زرد و خاکستری کامل ساختن شده و گویای آن است که چگونه عناصر مختلف برای پشتیبانی از یکدیگر در کناره هم قرار می گیرند که بهترین توصیفی است که برای توصیه رنگی پنتون در سال 2021 می توان داشت.

رنگ سال 2021 و 1400 چه رنگی است؟

رنگ سال 2021 مُدانا پلاس

رنگ سال 2021 آمیزه ای از حس سنگی و کاربردی و در عین حال گرم و خوش بینانه است که توان و انرژی مثبت را برای ما تداعی می کنند. این دو رنگ به راستی داستان رنگی از احساسات عمیق متفکرانه با وعده آفتاب و حال و هوای دوستانه را تداعی می کنند.

پنتون با انتخاب زرد و خاکستری در کنار یکدیگر، پیام سعادت با تکیه بر پشتکار و تلاش به جهانیان صادر کرده است. ترکیب این دو رنگ الهام دسته است و روزنه امید را در ما شکوفا می کند لغایت در شرایطی که بیماری کرونا در جهان جولان می دهد و با وجود کل اغتشاش های سیاسی و اقتصادی، فکر کنیم نماییم همه چیز بهتر خواهد شد، حسی که برای روح انسان حیاتی است.

در حالی که دنیا در سال 2021 به پیگیری مسیرهایی برای تقویت انرژی، شفافیت و امید برای غلبه بر تردیدهای دائمی است این دو سایه روح انگیز و جسورانه، آرزوی ما برای دست یافتن به سر حیات و نشاط را بر آورده می سازند.

رنگ سال 2021 و 1400 چه رنگی است؟

رنگ سال 2021 مُدانا پلاس

رنگ زرد روشن انتخاب شده بدست سازمان پنتون با کد رنگی PANTONE 13-0647 یک زرد درخشان، سر زنده و با شادی است، رنگی گرم و سرشار از انرژی خورشید.

رنگ خاکستری کامل با کد رنگی PANTONE 17-5104 نمادی از عناصر جامد، قابل اعتماد و جاودانه است که پایه محکمی برپایی می کند. این رنگ خونسردی، پایداری و استواری را به ما تلقین می کند.

ترکیب زرد و خاکستری با جسارت بخشیدن به روحیه، انجام باطنی به دیده شدن، شناخته شدن و شنیده شدن صدای ما را برجسته تر می کند. ترکیبی که به بینش، نو آوری و شهود گره می خورد، بزرگداشت به خرد، تجربه و هوش، بازسازی را الهام می بخشد و ما را به سوی شیوه های تفکر و مفاهیم جدید سوق می دهد.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *