معرفی انواع ترند فصل بهار ۲۰۲۱ (فصل بهار ۱۴۰۰)

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

با فرا رسیدن سال نو تمامی طراحان کوشش می‌نمایند که طراحی‌های جدیدی را که از سال‌های قبلی متعدد باشد را وارد عرصه مد و فشن نمایند. چندین سالی میباشد که طراحان طرح‌های خویش را با الهام از دهه‌های ۶۰ تا ۸۰‌ میلادی طراحی می‌نمایند و این سال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به راحتی می‌توان در کالکشن برندهای متعدد آن را تشخیص بخشید. در این مطلب از سایت مُدانا پلاس قصد داریم تا با معرفی گونه های ترند فصل بهار ۲۰۲۱ شمارا برای داشتن استایل قشنگ و جالب ارشاد کنیم، پس در پی با ما همپا باشید.

انواع رنگ‌های ترند ۲۰۲۱

رنگ‌های پاستلی

طیف رنگ‌های پاستلی مشمول تناژهای یاسی و سبز نعنایی میباشد که برای ترنج کت‌ها در بهار می توانید در ادغام رنگ جامه‌های خویش از آنها به کار گیری فرمائید. رنگ دیگری که در برندهای معروفی چون chanel، prada، chole در معرفی عرضه تولیدات خویش معرفی کرده‌اند رنگ میوه‌هایی مانند cherry وraspberry میباشد که به اسم candy دارای شهرت میباشند. رنگ‌های نود، گل رز صورتی ملیح و تناژ مختلفی از رنگ پوست‌ها از سایر رنگ‌هایی می‌باشند که در مخلوط رنگ جامه‌های بهار می‌توان از آنان به کار گرفت و دیدنی به لحاظ رسید.

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

 

رنگ‌ زرد ‌و شتری

رنگ‌های شتری که در حدود رنگ خردلی می باشند و همینطور زرد رنگ به عنوان مثال رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۱ می‌باشند که برای شما استایلی شیک و کلاسیک را به ارمغان می آورند. برای داشتن یک استایل خوشگل با رنگ‌های ترند فصل بهار ۲۰۲۱ میتوانید از ست پیراهن و شلوار به زردرنگ به کار گیری نمایید و روی آن از مانتو‌های پاییزه به رنگ شتری بپوشید. همینطور می توانید از کت و شلوار قهوه‌ای به همپا شومیز خردلی که در استایل‌های خیابانی ۲۰۲۱ مد گردیده‌است استعمال فرمایید.

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

 

انواع پیراهن‌های ترند فصل بهار ۲۰۲۱

پیراهن‌های حریر و توری

این نوع پیراهن‌ها برگرفته از استایل احساسی می‌باشند که در کالکشن فصل بهار ۲۰۲۱ برندهای معروفی چون valentino، dior به اکران درآمدند. با پوشیدن این جامه‌ها حس سبکی و خنکی را در اواخر فصل بهار و فصل تابستان تجربه فرمایید. ادغام لباسی که مارک فندی از این مدل در کالکش‌های خویش ارائه کرد رویکرد‌های حریر به همراه تاپ و شلوار در پایین آن بود که مخلوط رنگی آن مطابق تناژ رنگ پوست سبک‌های خویش بود.

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

 

بلوز‌های چین‌دار

در دهه ۴۰ پیراهن‌هایی با آستین‌های پفی ودراپه برروی گریبان به یاور دامن‌های چین‌دار و گل‌ گلی به ترند افسونگر دارای شهرت بود که حالا بعد از سال‌ها مجدد به عرصه مد وارداتی و ترند فصل بهار ۲۰۲۱ به حساب میآید. برندهای مختلفی از این نوع تی شرت‌ها با مخلوط یقه دکلته، آستین پفی و دامن چین‌دار یا این که ادغام یقه بسته و چین‌دار به هم پا دامن‌های پرچین در کالکشن ۲۰۲۱ خویش استعمال کرده‌اند. شایسته ترین گزینش برای اشخاصی که سرشانه افتاده دارا‌هستند و بالاتنه آنها لاغر و سرشانه‌های کم پهنا دارا‌هستند، پیراهن‌های با آستین پفی و یقه‌های سبک گشوده می‌باشند البته در شرایطی که نسبتاً بالا‌تنه‌ شما پری دارید، این سبک را با یقه‌های بسته گزینش فرمایید.

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

 

بلوز‌های Fishnet

فرم این تی شرت نمادی از یک استایل بشاش و فانتزی میباشد. بلوز‌ها یا این که در واقع منش‌هایی از فرآورده تورهای درشت مشابه تور ماهیگیری از ترندهای مختلف این فصل میباشد که از دهه‌ی ۹۰ به این سال برگشته میباشد. این جامه‌ها با الهام از خطوط گرافیکی و مدل مینیمال طراحی گردیده‌اند. حتی می‌توان با این پیراهن‌های توری یک استایل شیک داشت؛ چون مواقعی دیگر از استایل شما بی نقص از تحت آن مشخص و معلوم میباشد. در مارک Balenciaga، Hermes و Rick Owens این تی شرت‌ها طراحی شد‌ه‌است.

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

 

گونه های شلوار ترند فصل بهار ۲۰۲۱

شلوارهای گشاد با فاق بلند

همان گونه که در طراحی برندها دیده می گردد شلوار پارچه‌ای پاچه گشاد فاق بلند که موردی برای استایل راحت به حساب می آید، ترند شلوار ۲۰۲۱ میباشد. ولی گشاد بودن شلوارها از بالا تا زیر در ترند فصل بهار ۲۰۲۱ بیشتراز حد معمول میباشد.

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

 

شلوار Low Rise

یکی دیگر از سبک شلوارهایی که در مارک بالمن و فندی دیده شد شلوار Low Rise میباشد. سبک این نوع شلوار به گونه‌ای میباشد که کمرش تحت شکم و از بخش ران پا تنگ و از زانو به ذیل گشاد میباشد، و همین سال جزو ترندهای ۲۰۲۱ معرفی شد. برای ست کردن این شلوارها همچون مارک بالمن کت‌های فیت بدن را با سرشونه‌های شارپ به شما پیشنهاد میکنیم.

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

 

شلوارهای Power pants

شلوارهای خیلی راحت که ساعات متعددی می‌توان به بدن داشت و شم آزادی در آنها داشت شلوارهای پاور می‌باشند. این سبک در مارک Lous Vuitton و Stella MacCartney که با ایده دهه‌ ۸۰ طراحی گردیده‌است، در کالکشن بهاری دیده شد.

نیم‌تنه و شورت‌های فاق بلند

از سایر گونه های شلوار‌های‌ ترند فصل بهار ۲۰۲۱ که در صحنه‌ی ران‌وی‌ها به اکران درآمد شورت‌هایی فاق بلند (با عنوان Short Shorts) بود که نسبت به ترند شورتک‌های فصل‌های قبلی‌ کوتاه‌تر می‌باشند. این گزینه با متاع‌های متعدد (مخصوصا چرمی، بافت و پارچه‌ای گلدوزی گردیده) بیشتر در مارک Dior،Isabel Marant و Miu Miu وجود داراست. نیم‌تنه‌هایی با طراحی‌های متعدد و برگرفته از اواخر ده سال ۹۰ میتوانند به‌یار و همدم شلوارک و شورت‌های فاق بلند مخلوط و ست جذابی را برای شما داشته باشند.

شلوارهای‌ گرمکن

همین سال در برندهای Miu Miu، Balenciaga و Y/ Project از پارچه‌های Tracksuit که از دهه‌ ۹۰ میلادی الهام گرفته گردیده است، به کارگیری کرده‌اند البته با این تفاوت که‌این ‌توشه ایده‌ها جدیدتر و دقیق‌تر، و به مدل کوتور طراحی گردیده‌اند. به انگیزه راحتی این نوع پارچه، آن را در جامه‌هایی گوناگون‌تر از مدل گرمکن‌های ورزشی ارائه داده‌اند. همینطور شما میتوانید با به کارگیری از جامه‌هایی که از این کالا طراحی کرده‌اند خلاقیت به خرج داده و در تمامی‌جا از آن به کارگیری نمائید.

گونه های کت‌های ترند فصل بهار ۲۰۲۱

کت‌های اور‌سایز با سرشانه‌های حجیم

کت‌های گشاد و اور‌سایز با اپل‌های بزرگ و الهام گرفته از دهه ۸۰ میلادی از سایر اشکال ترند‌ فصل بهار ۲۰۲۱ میباشد. کلاً اپل‌ها و سرشانه‌های حجیم مانند دهه ۸۰ بسیار برجسته در برندهای گوناگون دیده‌ میگردد. در‌صورتی‌که از عرصه مد شناختی داده باشید قطعاً میدانید که طراحی کت‌هایی با کتف‌های عریض و ایستاده پروسه جدیدی در کالکشن مارک‌ها نیست و این سبک مدام پوشیدنی و مد میباشد. کت‌های مارک بالمن با این سبک سرشانه در الگوهای چهارخونه‌ ریز و درشت نیز چشم میگردد.

کت‌های چرمی

همان گونه که در معرفی کالکشن‌های مارک شنل دیده شد کت‌های چرمی کوتاهی که لوگوی شنل بر روی آن چاپ گردیده بود و کت کوتاه اسپرت و شل به مدل bourgeois که در مارک کلاین و سبک اورسایز به مدل فتوریست در مارک لوی ویتون دیده شد سال جاری ترند میباشند.

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

 

کت‌های گلدوزی گردیده

به کارگیری از هنر گل‌دوزی دقیق و نقش و نگارهای سنتی، نمادی از تمدن مستقر برروی کت‌های بلند به فرم ریلکس و آزاد، در ترند فصل بهار ۲۰۲۱ رده خاصی داراست. به کارگیری از گل‌دوزی‌های دقیق، طرح‌های هندی، نقش‌هایی از تمدن مرزوبوم‌های متفاوت‌ و نمایشی از هنر بخشها مختلف الگویی بوده میباشد که طراحان جامه در ترند فصل بهار ۲۰۲۱ به آن ها به صورت ویژه پرداخته‌اند.

جامه‌های پولکی و درخشان

جامه‌‌های مالامال زرق و برق در مقابل برخی دیگر از ترندهای بی آلایش‌ سال جاری از سایر گونه های ترند فصل بهار ۲۰۲۱ محسوب می شوند. در واقع این ترند بازگشت به استایل دوستداشتنی دیسکو میباشد که در آخرها دهه هفتاد اشاعه داشته میباشد. در استایل دیسکو جامه‌های پولکی و لمه، و درخشان بسیارمورد‌ پسند بود.

این‌توشه نیز جامه‌های پولک ‌دوزی گردیده و نقره‌ای در ترند فصل بهار و فصل تابستان ۲۰۲۱ تکرار شد‌ه‌است. درخشندگی جامه‌ها شم توان، گنج و فانتزی بودن را القا می‌نماید که به صورت ماهرانه طراحی گردیده است. در صورتی‌که قرار میباشد برای بالاتنه‌ی استایل خویش از این سبک به کارگیری نمائید آن را با شلوار یا این که دامن چرم یا این که ورنی به همپا کفش‌های لژدار گزینش نمایید.

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

 

اکسسوری‌های به رنگ آبی پاپ

در شرایطی که می خواهید استایل جالب و خاصی را در سال ۲۰۲۱ تجربه نمایید، پیرو اکسسوری‌هایی به رنگ آبی‌رنگ پاپ باشید. رنگ آبی‌رنگ پاپ، تناژ بسیار خاص و جذابی از رنگ آبی میباشد و به کار گیری از آن در اکسسوری‌ها قادر است بسیار در استایل شما تأثیرگذار باشد. شما می‌توانید از کیف دستی آبی‌رنگ پاپ Dior و یا این که کلاه‌هایی بدین رنگ استعمال فرمائید.

روسری‌های ابریشمی

با الهام از دهه های ۵۰ و ۶۰ میلادی، روسری‌های ابریشمی در سال ۲۰۲۱ مجدد جزو ترندهای بهاره میباشند. روسری‌های ابریشمی، به ویژه در فصل بهار و فصل‌تابستان، علاوه بر اینکه از موهای شما مراقبت می‌نمایند، می توانند زیبایی استایل شمارا نیز دو چندان نمایند. روسری‌های ابریشمی با طرح‌ گل‌های رنگارنگ در کالکشن بهاری ۲۰۲۱ بخش اعظمی از برندها وجود دارااست و شما می توانید با خلاقیت خویش، از آنان در استایل خودتان به کار گیری فرمایید.

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

ترند فصل بهار ۲۰۲۱

 

ماسک‌های مشکی

از آنجایی که سال جاری به جهت وجود بیماری کرونا همگی ما مکلف به به کارگیری از ماسک هستیم طراحان نیز دست به فعالیت گردیده و در طراحی اشکال ترندهای سال ۲۰۲۱ به پوشش ماسک نیز دقت داشته‌اند. ماسک‌های درخشان سیاه و سپید با هر استایلی هم خوانی دارا‌هستند و می توانند پوشش نیکی برای بینی و دهن ساخت نمایند. همینطور در کالکشن اکثری از برندها ماسک‌های ابریشمی به رنگ سیاه نیز دیده می‌گردد. به کارگیری از پارچه‌های ابریشمی در ایجاد کرد ماسک صورت پارچه‌ای مشکی میتواند تنفس را راحت‌تر نماید. شما میتوانید از ماسک های صورت مشکی در کنار جامه های رنگی، استایل های مونوکروم و به طور تقریبً در آحاد حالت‌های اجتماعی و خانوادگی و یا این که دفتر کار، از آن ها به کار گیری فرمائید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *