رنگ سال 2023

رنگ سال 2023 چیست؟ قرمزی خاک خلیج‌ فارس‌ ، به عنوان رنگ سال نو معرفی‌ شد ! کمپانی پنتون هر سال با نزدیک شدن به کریسمس رنگ سال را معرفی‌ می نماید . این رنگ در طراحی‌ پوشاک و دکوراسیون در سال نو بکار برده می شود. در این مطلب از سایت مُدانا پلاس به توضیحات رنگ سال 2023 و همچنین‌ رنگ سال 1402 می پردازیم.

رنگ سال 2023

این کمپانی رنگی از خانواده‌ سرخ را با اسم « ویوا مگنتو » به عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ گزینش نموده است‌ . رنگ ویوا مگنتو رنگ قرمزی مصمم منتها غیرزننده می باشد . گفته‌ شده این رنگ سرخ برگرفته‌ از خاک سرخ خلیج‌ فارس‌ می باشد . کمپانی رنگ پنتون عنوان نموده که این رنگ یک سایه قدرتمند و جسارت‌آمیز می باشد که چیزی زنده و حقیقی را به دنیای تکنولوژی می آورد .‌‌

رنگ سال 2023

رنگ سال 2023

 

ویژگی های رنگ سال 2023

رنگ سال معرفی شده توسط شرکت پنتون ، رنگی باطراوت می باشد که ریشه‌ در خاک کشور ایران دارد . این رنگ سرخ شیک ، بیان‌کننده سیگنال جدیدی از انرژی مثبت می باشد به طوری که شهامت و بی‌پروا بودن‌ در قلب این رنگ مخفی گشته است‌ . رنگی تپنده که هیجان و شادمانی آن جشنی بانشاط و نیکو را نشر می‌دهد و روایتی تازه را بیان می کند.

رنگ سال 2023

رنگ ۲۰۲۳ ، Viva Magenta رنگی پرقدرت و سرخ با نشاطی می باشد که روح‌ سرکش‌ خود‌ را بدون‌ هیچگونه تنگنایی افشا نموده و از هر شخصی که شوق زندگی و روحیه‌ای سرکش‌ در سر خواهد داشت ، استقبال‌ می نماید .

رنگ سال 2023

رنگ سال 2023

 

سرخ متمایل به زرشکی تعادلی میان رنگ گرم و سرد‌ را خلق نموده و مورد دیگر این که رنگی ترکیبی می باشد ، که به سادگی جهان چند بعدی‌ ما را شامل می شود. اسم این رنگ ویژه و جذاب سرخ کارمینی می باشد که جسورانه و بدون‌ هیچگونه تهاجمی بر هر چیزی غالب می گردد و بشارت دهنده آینده‌ای روشن‌ برای‌ همه مردم جهان خواهد بود .

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *